Trzeci EduCamp i szkolenie z komunikacji
Trzeci EduCamp i szkolenie z komunikacji opierało się zarówno na części teoretycznej, jak i warsztatach.
W temacie „Mistrzowska komunikacja: w biznesie, w zespole, w relacjach osobistych” poruszyliśmy kilka wątków:
Dwie drogi działania i komunikacji w życiu, w zespole i biznesie.
Prowadzony przez Joannę Gdaniec.
Dowiedzieliśmy się, jakie są dwie drogi działania i komunikacji w życiu, i w biznesie. Dowiedzieliśmy się także, co zrobić w sytuacji, kiedy emocje biorą górę i komunikacja przestaje być efektywna? I czy da się regulować emocje właśnie „tu i teraz”, by to nie one przejmowały kontrolę w naszej komunikacji, w życiu, w rodzinie i w zespole.
Jak gadać, żeby się dogadać? – Joanna Gdaniec
Czy zastanawiałaś się kiedykolwiek, dlaczego z jednymi osobami dużo łatwiej nam się porozumieć, a z innymi „nie da się dogadać”? Warto zacząć od zastanowienia się nad tym, jak postrzegamy świat, biznes, jakie mamy myślenie i oczekiwania.
Ważnym punktem było to, gdy zastanawialiśmy się nad tym, jak zrozumieć oczekiwania naszych dzieci, partnerów i jak interpretować ich komunikaty.
Dostaliśmy również podpowiedzi, jak interpretować komunikaty biznesowe i tworzyć okazje sprzedażowe.
To był czas, w którym można było wyciągnąć wiele wniosków tak istotnych zarówno w komunikacji prywatnej, jak i biznesowej.
Feedback (informacja zwrotna), czyli jak pokazywać swoją perspektywę i zmieniać przekonania i zachowania ludzi w biznesie,
zespole i w relacjach osobistych?
Zastanawiałaś się kiedykolwiek, jak to jest z tym ocenianiem? I dlaczego tak rzadko przynosi rezultaty? Dlaczego nasz mózg odbiera tego typu komunikaty?
Pochyliliśmy się także nad tym, jak tworzyć informację zwrotną, by nasz rozmówca zechciał posłuchać naszego punktu widzenia i zachęcić go do zmiany myślenia. Zastanawiałaś się kiedyś nad tym, jak będzie odebrany fedback, jeśli będzie rozmową o perspektywach, a nie tylko suchym ocenianiem?
W ramach Trzeciego EduCamp i szkolenia z komunikacji, po części warsztatowej odbyło się jeszcze jedno seminarium, poruszające wątek:
Od konfliktu do porozumienia, czyli jak się twórczo różnić i kłócić oraz przekuć konflikt na korzyść zespołu? – Beata Kapcewicz
Dowiedzieliśmy się o 9 poziomach konfliktu.
O tym, jak przekuć konflikt i konfrontację, by zwiększyć zaangażowanie, pomóc w rozwoju osobistym i budowaniu relacji w zespole.
Te szkolenia to ogromna wartość, przydatna nie tylko w marketingu sieciowym, ale także w życiu prywatnym i w pracy zawodowej.
Nasz Zespół korzysta z dużego rabatu (płacimy tylko 33% wartości od ceny wyjściowej), dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, kiedy będą następne szkolenia, to napisz do nas.